Samarbetspartners

SYNAS MED OSS

Medlemmarna i Marknadsföreningen i Jönköping utgör en köpstark och attraktiv målgrupp. De är öppensinnade och mottagliga för nya trender och samarbeten. Kort sagt – det är personer som många vill rikta sin kommunikation till. Genom att nyttja Marknadsföreningens kanaler når du ut till målgruppen i ett positivt sammanhang där de själva valt att ta emot informationen.

Vill du bli vår samarbetspartner?

Vill du bli en långsiktig samarbetspartner till Marknadsföreningen? Marknadsföreningen i Jönköping erbjuder många välbesökta och uppskattade aktiviteter och träffar under året – och ett starkt affärsnätverk fyllt av marknadsmänniskor från Jönköpingsregionen.

Låt ditt företag synas i samband med våra aktiviteter och i vår kommunikation. Vi arrangerar en stor mängd event, frukostföreläsningar, lunchträffar, uppdragsutbildningar och AW:s som årligen samlar hundratals professionella inom marknad och kommunikation. Det självklara valet för de som vill nätverka bland andra passionerat drivna människor som älskar kommunikation, marknad och försäljning.Vi är även arrangör till Guldstickan, som utser det företag, den organisation, förening eller person i Jönköpings län som genomfört årets bästa marknadsförningsinsats. Mer om utmärkelsen finns att läsa här.

​­Partneravtal

Som partner till Marknadsföreningen i Jönköping erbjuder vi dig en mängd möjligheter:

• Nå MiJs målgrupp som består av yrkesaktiva och beslutsfattare inom framförallt marknad, kommunikation, försäljning och PR
  • Er logo och länk på MiJs hemsida
  • Anordna företagsträff med våra medlemmar
  • Sprid relevanta erbjudanden via vårt nätverk
  • Er logo i MiJs nyhetsbrev som skickas ut två gånger per månad
  • Exponering med på MiJs event
  • Fri medlemsavgift i 12 månader med gästbiljetter till våra event
  • Värd för ett namngivet event per år (ämne och upplägg stäms tillsammans med MiJ)
  • Garanterad plats till Jönköpingsgalan

Hur det är att vara vår samarbetspartner kan våra partneransvariga berätta mer om. Boka gärna ett möte med dem för att diskutera era förutsättningar. Du når dem på marknadsforeningenjonkoping@gmail.com.

Samarbetspartners

Nedan kan läsa mer om hur de stöttar oss:

FC Gruppen    – FC Gruppen stöttar oss med lokaler och catering till eventen

Digtory AB – Team Digtory sponsrar MIJ med utbildningsplatser och stöttar MIJ styrelsearbete i sin digitala resa

Bauer Media –  I forma av Mix Megapol sponsrar MiJ med Airtime

Roupéz – Roupéz sponsrar MIJ med profilmaterial

Almi – Almi Jönköping bidrar ekonomiskt till en del av MIJ:s större events

Bonnier – Bonnier i form av Jönköpingsposten sponsrar MIJ med annonsering och publicering

Hvitfeldht – Är MIJ:s fotograf 🙂 Tommy som driver verksamheten är med oss på de flesta MIJ träffar och fotograferar våra events

Elmia AB – Elmia bidrar MIJ med ekonomiskt stöd

Bluerange – Bluerange sponsrar MIJ med drift och hosting av webbplatsen