Vinnare av guldstickan år 2021 Expoduluterum

Tisdag den 18 oktober åker vi till Expodul Uterum i Forserum för ett digitalt event. Där ska vi få ta del av deras framgångsrecept samt få en vandring genom fabriken och äran att få lyssna till familjeföretagets VD, Tommy Thyselius.
Eventet kommer att filmas och lägga ut i våra kanaler, men vill man följa med och lyssna live så är man hjärtligt välkommen. Vi träffas på Expodul kl. 9.00.
Anmäl er nedan!

Expodul vann med motiveringen:

Musen som röt!
Man ska inte behöva vara stor med fet marknadsbudget för att nå fram, sade man sig. Så på en redan trång scen full av stora stjärnor har man nu med liten budget och stort mod tagit en lysande plats. För modet att i grunden förändra sin affärsmodell, att tala direkt till konsumenten, förbi återförsäljaren.
Det har blivit en bra affär för alla. Det som gjorts i de digitala rummen har dubblerat omsättningen av de fysiska rummen.

Vill du bli medlem? Hör av dig till oss på info@marknadsforeningen.org.

Varmt välkomna!

MIJ Styrelse