VÅRA SYSTERFÖRENINGAR

På resande fot? Sugen på ett frukostmöte?

Som MiJ:are är du en del i “Sveriges största nätverk för marknadsförare”, med närmare 30 lokala systerföreningar runt om i landet. Du är välkommen att besöka dem också! Bilden kommer från Marknadsföreningen i Västerås.

Som medlem i MiJ tillhör du ett unikt och landsomfattande nätverk av marknadsförare med närmare 30 lokala marknadsföreningar och ca 10 000 medlemmar. Du är självklart en välkommen gäst hos våra systerföreningar och kan delta i frukostmöten och övriga aktiviteter runt om i landet när du vill. Du betalar endast “medlemspris” om detta debiteras för aktiviteten.

OBS! Anmälan till aktiviteter m.m. går via respektive marknadsförening.

Här hittar du samtliga marknadsföreningar i landet och deras aktiviteter.

MiJ ingår i sin tur i Sveriges Marknadsförbund som bland annat bevakar nya lagar, tekniker och trender inom marknadskommunikation och är en av landets tyngsta remissinsatser i marknadsföringsfrågor. Förbundet är även paraplyorganisation för de lokala föreningarna och anordnar varje år Tendensdagen, ett av Sveriges största marknadsföringsseminarier med det senast inom marknadsföringsområdet, samt utser Årets Marknadschef.

Senaste kommentarer
    Ads