2019-01-2407:30

Elite Stora Hotellet Jönköping

Välkomna till Magisk Kommunikation med Patrik Lindkvist

Patrik Lindkvists föreläsning riktar sig till dig som inspireras av tanken på att göra reklam och marknadskommunikation som inte bara försvinner i mängden. Det handlar om att få ut maximal effekt och om vad som skiljer det magiska från det mediokra. Han berättar om erfarenheter, forskningsresultat och framgångsrika kommunikationsinsatser. Och han ger tips om hur du kan lära känna människan bakom konsumenten samt vilka egenskaper framgångsrik kommunikation har.

Patrik är creative director, art director, strateg och författare med över 15 års erfarenhet från reklam- och kommunikationsbyråer. Sedan 2013 driver han en egen reklam- och kommunikationsbyrå. Patrik har jobbat med några av Sveriges och världens största varumärken och har vunnit både svenska och internationella utmärkelser. I oktober 2017 lanserades hans bok ”Magisk kommunikation. Om obekväma idéer och konsten att skapa effekt.” och i november 2018 nominerades den till Årets Marknadsföringsbok.

Lägg till i kalendern 2019-01-24 07:30 2019-01-24 09:00 Europe/Stockholm Välkomna till MIJ:s första event 24/1-2019, Magisk kommunikation med Patrik Lindkvist Ett evenemang av Marknadsföreningen i Jönköping Elite Stora Hotellet Jönköping Marknadsföreningen i Jönköping linus@redcapesit.se

Köp årsmedlemskap