Superevent 2020 – En dag för nätverk och kunskap

Superevent 2020 - En dag för nätverk och kunskap
2020-11-1208:00

Jönköping

Det är officiellt! Första föreläsaren att presenteras för Superevent 2020 är:

Adele Berndt – Framtidens handel

Associate Professor in Business Administration (Marketing) på Jönköping International Business School (JIBS)

Adele är en efterfrågad forskare och föreläsare från Jönköping University. Med oändligt många publikationer inom relationsmarknadsföring, kundrelationshantering och varumärkeshantering är hon precis rätt kvinna att svara på all frågor om framtidens handel.

Hur vi handlar och gör affärer har förändrats de senaste åren. Hur kommer vårt beteende och våra vanor förändras i framtiden? Och hur påverkar det oss som jobbar med marknadsföring och försäljning? Hur förändras klimatet online och förutsättningarna för våra fysiska butiker?  Och hur kan mindre företag dra nytta av den stora tekniska utvecklingen?

Under den här föreläsningen reder hon även ut årets mest diskuterade ämnen inom e-handel: Amazon kommer till Sverige. En vinst eller nitlott? Finns det prognoser för hur handelsjättens intåg påverkar handeln, beteendet och BNP?

Information om covid-19

Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer för ett säkert event. Allas hälsa och trygghet är en stor del i planeringen av eventet. Skulle du därför känna av symptom på covid-19 ber vi att du stannar hemma.

Just nu pågår en uppdatering av vår tekniska plattform. Detta gör att bokningssystemet inte fungerar som vanligt. Anmäl dig till eventet och eventuell specialkost här:

Mejla in din anmälan här

Köp årsmedlemskap