Så lyckas du med din content marketing 2018 – Lyssna till Pontus Staunstrup

Så lyckas du med din content marketing 2018 - Lyssna till Pontus Staunstrup
2018-10-2307:30

Så lyckas du med din content marketing 2018

Innehållsmarknadsföring handlar om att ge din målgrupp värdefullt innehåll i rätt kanaler och med en tydlig koppling till din affär. På det här frukostseminariet får du tips och exempel av Pontus Staunstrup om hur du ska tänka kring planering, produktion, distribution och uppföljning. Du har nytta av det oavsett om du jobbar inom B2B eller B2C, i ett stort eller litet företag.

Pontus Staunstrup är en av Sveriges främsta experter inom content marketing, som hjälpt ett stort antal företag, både stora och små, att nå fram till sina kunder med relevant och värdefullt innehåll. Han är en flitig föreläsare och lärare, och har skrivit boken Content marketing för alla. Läs mer om Pontus här (staunstrup.se) eller besök honom på LinkedIn.

PLATS: Vi träffas på Elite Stora Hotel

Vi håller på att bygga om våran webb. Vissa saker kanske inte fungerar helt korrekt. Om du upplever någonting som inte fungerar som det ska, vänligen kontakta oss på marknadsforeningenjonkoping@gmail.com