Missförstå mig fel

2018-08-3016:00

7 sanningar om kommunikation som alla inom sälj och marknad borde känna till

Om kunden redan gjort 60% av sin köpprocess innan de kontaktar dig – hur påverkar det er kommunikation?

Om du har lösningar som kräver ett samtal med dig för att det ska bli affär – hur påverkar det er kommunikation?

Om du tror att allt kan göras med online-system, email och chat – hur påverkar det er kommunikation?

Vi startar hösten med att ha glädjen att lyssna på en av landets främsta kommunikationsexperter: Antoni Lacinai. Med sin passion för analog kommunikation i en alltmer digital värld kommer han att bjuda på 7 kundmöten som exempel kommer du tas på en kommunikationsresa från första intrycket till ett åtagande av kund.

Om Antoni

Antoni Lacinai, har en lång gedigen bakgrund inom försäljning och marknadsföring. Sedan 2006 driver han sin egen verksamhet som föreläsare, utbildare och moderator. Han har varit med och skrivit nio böcker om kommunikation och motivation. Läs mer på www.lacinai.se