MiJ-lunch med Fredrik Jerlov

2016-11-2207:30

Stora hotellet

Kom och lyssna på spännande föreläsning “mina bästa misstag” av Fredrik Jerlov…

Mina Bästa Misstag med Fredrik Jerlov

Kom och lyssna på när Fredrik Jerlov berättar om goda idéer som inte alltid landat där det var tänkt – och vad man kan lära sig av det. Fredrik är reklam-man, entreprenör, politiker, författare och föredragshållare från Göteborg med lång erfarenhet av både framgångar och motsatsen. Med lättsam ton berättar han om vikten av att göra misstag och hur alla kan dra nytta av sina egna personliga erfarenheter. Vänta dig skratt och pinsamheter men också insikter och AHA-upplevelser.

Fredrik är född 1963 och bor med sin familj i Göteborg. 1989 startade han reklambyrån Jerlov, som med tiden blev en av de större i Göteborg och högt rankad på Sverigelistan. Fredrik har varit ordförande i Guldägget och svensk representant i Eurobest. Idag driver han sin nya byrå TRUTH, är politiskt aktiv i Liberalerna och sitter i en rad styrelser (bl a Liseberg).

Mötesvärd: Almi Företagspartner

Arrangemanget är kostnadsfritt för dig som är medlem i Marknadsföreningen. Anmäl ditt deltagande senast den 4 mars.

Har du en kollega eller vän som funderar på att bli medlem? Hen är varmt välkommen på våra träffar, men observera att gäster från och med årsskiftet får erlägga en kostnad per gästträff på 120 kr. Detta för att göra rätt för oss gentemot våra leverantörer. Vad vänlig att ange namn och kontaktuppgifter till din gäst vid anmälan.

Max 40 personer, så först till kvarn gäller …

Välkommen!

Denna MiJ-träff fick vi besök av Fredrik Jerlov. Efter en god lunch fick vi lyssna på Fredrik Jerlovs spännande föreläsning “mina bästa misstag”. Föreläsningen bjöd på många skratt och pinsamma missar men även kloka råd, insikter och AHA-upplevelser.