MIJ Frukostevent Brand Remix – Ricki Petrini

2020-10-0607:30

GRO36, Huskvarnavägen 82, Jönköping

Nytt datum: 6 oktober

Frukosteventet med Ricki Petrini flyttas från den 20 maj till 6 oktober med hänsyn till rådande situation kring covid-19. Beslutet är taget med omtanke för alla gäster och partners. Att genomföra eventet skulle medföra en potentiell risk men framför allt oro och låg delaktighet. Det hade inte varit optimala förutsättningar för en efterlängtad föreläsare.

Har du frågor? Kontakta oss gärna på marknadsforeningenjonkoping@gmail.com

Vi hoppas att vi ses den 6 oktober!

En av Sveriges vassaste kvinnliga talare besöker oss på MIJ, Marknadsföreningen i Jönköping.

Om Ricki Petrini

Hon är en av Sveriges vassaste kvinnliga talare. Till vardags jobbar hon med svensk lokalmedia på Mediekompaniet i Stockholm och föreläser över hela landet. Som journalist i grunden har storytelling alltid varit en nyckelingrediens i hennes vardag. Som kommunikatör förespråkar hon nu vikten av trovärdig kontext och autenticitet i det digitala ekosystemet. Föreläsningen Brand Remix handlar om att omvärdera den klassiska marknadsmixen och ge den en modern tvist.

Takeaways:

• Socialt kapital
  • Digitalt ägarskap
  • Målgrupps-triggers
  • Att äga ett ämne
  • Hållbara ”sägningar”

Här kan ni läsa lite mer om själva föreläsningen genom att klicka på “Brand Remix” här.

Hoppas vi ses/Styrelsen

Lägg till i kalendern 2020-10-06 07:30 2020-10-06 09:00 Europe/Stockholm MIJ Frukostevent Brand Remix – Ricki Petrini Ett evenemang av Marknadsföreningen i Jönköping GRO36, Huskvarnavägen 82, Jönköping Marknadsföreningen i Jönköping linus@redcapesit.se

Köp gästbiljett

Köp årsmedlemskap