MIJ Frukostevent Brand Remix – Ricki Petrini

MIJ Frukostevent Brand Remix - Ricki Petrini
2020-10-0607:30

GRO36, Huskvarnavägen 82, Jönköping

En av Sveriges vassaste kvinnliga talare besöker oss på MIJ, Marknadsföreningen i Jönköping.

Om Ricki Petrini

Hon är en av Sveriges vassaste kvinnliga talare. Till vardags jobbar hon med svensk lokalmedia på Mediekompaniet i Stockholm och föreläser över hela landet. Som journalist i grunden har storytelling alltid varit en nyckelingrediens i hennes vardag. Som kommunikatör förespråkar hon nu vikten av trovärdig kontext och autenticitet i det digitala ekosystemet. Föreläsningen Brand Remix handlar om att omvärdera den klassiska marknadsmixen och ge den en modern tvist.

Takeaways:

• Socialt kapital
  • Digitalt ägarskap
  • Målgrupps-triggers
  • Att äga ett ämne
  • Hållbara ”sägningar”

Information om covid-19

Vi följer Folkhälsomyndighetens rekommendationer för ett säkert event. Allas hälsa och trygghet är en stor del i planeringen av eventet. Skulle du därför känna av symptom på covid-19 ber vi att du stannar hemma.

Just nu pågår en uppdatering av vår tekniska plattform. Detta gör att bokningssystemet inte fungerar som vanligt. Anmäl dig till eventet och eventuell specialkost här:

Mejla in din anmälan här

Hoppas vi ses!

/ MiJ Styrelsen

Lägg till i kalendern 2020-10-06 07:30 2020-10-06 09:00 Europe/Stockholm MIJ Frukostevent Brand Remix – Ricki Petrini Ett evenemang av Marknadsföreningen i Jönköping GRO36, Huskvarnavägen 82, Jönköping Marknadsföreningen i Jönköping linus@redcapesit.se

Köp gästbiljett

Köp årsmedlemskap