2020-05-2007:30

GRO36, Huskvarnavägen 82, Jönköping

Nytt datum: 20 maj

Frukosteventet med Ricki Petrini flyttas fram till den 20 maj med hänsyn till rådande situation kring covid-19. Beslutet är taget med omtanke för alla gäster och partners. Att genomföra eventet skulle medföra en potentiell risk men framför allt oro och låg delaktighet. Det hade inte varit optimala förutsättningar för en efterlängtad föreläsare.

Har du frågor? Kontakta oss gärna på marknadsforeningenjonkoping@gmail.com

Vi hoppas att vi ses den 20 maj!

En av Sveriges vassaste kvinnliga talare besöker oss på MIJ, Marknadsföreningen i Jönköping.

Om Ricki

Ricki Petrini jobbar till vardags med svensk lokalmedia på Mediekompaniet i Stockholm och föreläser över hela landet. Som journalist i grunden har storytelling alltid varit en nyckelingrediens i hennes vardag. Som kommunikatör förespråkar hon nu vikten av trovärdig kontext och autenticitet i det digitala ekosystemet. Föreläsningen ”Brand Remix” handlar om att omvärdera den klassiska marknadsmixen och ge den en modern tvist.

Takeaways:

• Socialt kapital
  • Digitalt ägarskap
  • Målgrupps-triggers
  • Att äga ett ämne
  • Hållbara ”sägningar”

Här kan ni läsa lite mer om själva föreläsningen genom att klicka på “Brand Remix” här.

Hoppas vi ses/Styrelsen

Lägg till i kalendern 2020-05-20 07:30 2020-05-20 09:00 Europe/Stockholm Nytt datum: MIJ Frukostevent 20 maj med Ricki Petrini Brand Remix – en helt ny version av digital kommunikation Ett evenemang av Marknadsföreningen i Jönköping GRO36, Huskvarnavägen 82, Jönköping Marknadsföreningen i Jönköping linus@redcapesit.se

Köp gästbiljett

Köp årsmedlemskap