MIJ Frukostevent Fygitala möten – Mikael Jansson

2020-08-2507:30

Restaurang Elmia, Entré Syd

Fygitala mötesplatser

Fysiskt eller digitalt, varför välja?

Fygitala mässdeltaganden har kommit för att stanna, det vill säga deltaganden där utställaren tar hjälp av teknik för att lyfta mötesupplevelsen. IR, AR, 3D, hologram etc. Möjligheterna är obegränsade och det enda vi säkert vet är att tekniken kommer att fortsätta att både utveckla och utvecklas. Idag handlar det inte om att välja mellan digitala eller fysiska möten. Idag gäller att kombinera.

Mikael Jansson har sina rötter i mässbranschen och är sedan mer än 30 år tillbaka vd på Fairlink som är Nordens ledande analys och utbildningsföretag för mäss- och evenemangsbranschen. Bland kunderna finns majoriteten av Sveriges Topp-50 mässor samt mängder av utställare. Mikael är en internationellt uppskattad föreläsare och författare. Mest känd är boken Mässguru som översatts till flera språk och sålts i över 50 000 ex, vilket har gjort den till världens genom tiderna mest sålda mässbok:

“Med den här boken får du hjälp att skapa en mässnärvaro som gör skillnad och slipper oron över panikåtgärder precis innan mässan startar. Du får inspiration, tips och exempel på allt från strategi till utvärdering och på hur ni ska arbeta för att skapa framgångsrika möten som lönar sig.”

Boken Mässguru hjälper dig skapa en oförglömlig mässupplevelse

Boken “Mässguru” författad av Mikael Jansson

Du kommer att kunna lägga vantarna på ditt egna exemplar efter frukostföreläsningen!

Välkomna! /Styrelse!

Lägg till i kalendern 2020-08-25 07:30 2020-08-25 09:00 Europe/Stockholm MIJ Frukostevent Fygitala möten – Mikael Jansson Ett evenemang av Marknadsföreningen i Jönköping Restaurang Elmia, Entré Syd Marknadsföreningen i Jönköping linus@redcapesit.se

Köp gästbiljett

Köp årsmedlemskap