Mikael Jansson VD på Fairlink besöker MIJ 23/4
2020-04-2307:30

Elmia

Fysiskt eller digitalt, varför välja?

Fygitala mötesplatser

Fygitala mässdeltaganden har kommit för att stanna, det vill säga deltaganden där utställaren tar hjälp av teknik för att lyfta mötesupplevelsen. IR, AR, 3D, hologram etc. Möjligheterna är obegränsade och det enda vi säkert vet är att tekniken kommer att fortsätta att både utveckla och utvecklas. Idag handlar det inte om att välja mellan digitala eller fysiska möten. Idag gäller att kombinera.

Mikael Jansson har sina rötter i mässbranschen och är sedan mer än 30 år tillbaka vd på Fairlink som är Nordens ledande analys och utbildningsföretag för mäss- och evenemangsbranschen. Bland kunderna finns majoriteten av Sveriges Topp-50 mässor samt mängder av utställare. Mikael är en internationellt uppskattad föreläsare och författare. Mest känd är boken Mässguru som översatts till flera språk och sålts i över 50 000 ex, vilket har gjort den till världens genom tiderna mest sålda mässbok.

Välkomna! /Styrelsen

Lägg till i kalendern 2020-04-23 07:30 2020-04-23 09:00 Europe/Stockholm MIJ Frukostevent 23/4 med Mikael Jansson – Fysiskt eller Digitalt, varför välja? Ett evenemang av Marknadsföreningen i Jönköping Elmia Marknadsföreningen i Jönköping linus@redcapesit.se

Köp gästbiljett

Köp årsmedlemskap