MiJ-frukost hos Scandinavian Photo

Scandinavian photo-Mij
2015-09-0809:00

Scandinavian Photo

Scandinavian Photo firar i år 20 år av e-handel och är utsedda till Årets E-handlare inte mindre än tre gånger! Välkommen att inspireras av resan från ”kamerabutik i Bankeryd” till Nordens ledande bildföretag.

Bilden, och utrustningen som gör den möjlig, har varit Scandinavian Photos passion sedan 1982. Företaget står för ett helhetserbjudande för film- och fotointresserade, oavsett kunskapsnivå. Rötterna finns inom postorder och idag är de verksamma med e-handel i Sverige, Norge och Finland samt har butiker i Oslo, Stockholm, Göteborg, Malmö och Bankeryd.

Huvudkontor och centrala funktioner är placerade i Bankeryd. Här står man stadigt med ena foten i den småländska myllan och den andra på väg ut i världen – både den fysiska och digitala. Det är också här vi ses denna frukost.

Arrangemanget är kostnadsfritt för dig som är medlem i Marknadsföreningen. Anmäl ditt deltagande senast den 1 september. Frukosten står framdukad från kl. 07.30.

Har du en kollega eller vän som funderar på att bli medlem? Välkommen att ta med hen som gäst utan kostnad på en träff, så får han/hon en chans att se att MiJ är något för dem. OBS! Ange namn och kontaktuppgifter till ev. gäst vid anmälan.
Välkommen!

Frukostvärd: Scandinavian Photo