MiJ-frukost hos Husqvarna House of Brands

Mij- Huskvarna House of brands
2015-03-1108:00

Husqkvarn

Husqvarna har funnits som en naturlig del av Södra Vätterbygden under 325 år. Resan har gått från vapen, symaskiner och motorcyklar till att i dag vara världens största tillverkare av utomhusprodukter så som robotgräsklippare, trädgårdstraktorer, motorsågar och trimmers.

För fem år sedan öppnade Husqvarna sitt ”House of Brands”, en utställningslokal som ligger på fabriksområdet i Huskvarna. Här visar de ett urval av sina produkter från varumärkena Husqvarna, Gardena, Jonsered, McCulloch och Klippo. I lokalerna har de möjlighet att visa nyheter, presentera best cases och pröva nya marknadskoncept. House of Brands används även vid konferenser där Husqvarnas kunder har möjlighet att mötas och inspireras. Här finns även möjlighet att kombinera teori med praktik, såväl internt som externt, då det i angränsande lokaler finns en serviceverkstad.

Nu är det MiJ:s tur att få göra ett besök i detta House of Brands.

Arrangemanget är kostnadsfritt för dig som är medlem i Marknadsföreningen. Anmäl ditt deltagande senast den 29 oktober. Frukosten står framdukad från kl. 07.15.

Har du en kollega eller vän som funderar på att bli medlem? Välkommen att ta med hen som gäst utan kostnad på en träff, så får han/hon en chans att se att MiJ är något för dem. OBS! Ange namn och kontaktuppgifter till ev. gäst vid anmälan.
Välkommen!1