2019-10-0307:30

Vi återkommer om plats!

Då var det dags att bygga vidare med kunskap om hur vi skapar en enastående kundupplevelse. Ni kommer säkert i håg Niklas Laninges som var och föreläste om Betendedesign på vårt årsmöte? Nu ska vi få lyssna till Erik Sanderoth och Elin Eriksson som är Business Designers på Valentin Experince.
De hjälper oss att reda ut begreppet Customer Experience och ger konkreta tips på hur man går tillväga för att lära känna sina kunder och hur man når implementation i ett strategiskt kundupplevelsearbete.

9 av 10 företag anser att kundupplevelsen är deras främsta konkurrensverktyg. Ändå är det bara 1 av 100 som lyckas skapa en enastående kundupplevelse.
Vad vet du om ditt företags olika kundgruppers respektive kundresor?

Under en timma föreläser de om hur företags förståelse för sina kundgruppers kundresor möjliggör bättre produkter, tjänster och effektivare kommunikation. Efter föreläsningen så kommer vi tillsammans reflektera, svara på frågor osv Erik och Elin kommer att stanna kvar 30 min till detta. Det är anledningen till att eventet är längre än vanligt.

Hoppas vi ses/Styrelsen

Beskrivning av föreläsarna:

Elin Eriksson
Business Designer på Valentin Experience
Bakgrund: Drygt 10 år i branschen.
First Flight, LOTS Design, Brandwork, Mockup, Valentin Experience
Linkedin: linkedin.com/elineeriksson

Erik Sanderoth
Head of CX på Valentin Experience
Bakgrund: 15 år i branschen.
Drev under många år byrån Mockup som i juni 2018 slogs samman med reklambyrån Valentin & Byhr och blev Valentin Experience.
Linkedin: linkedin.com/eriksanderoth

Lägg till i kalendern 2019-10-03 07:30 2019-10-03 09:30 Europe/Stockholm MIJ Frukostevent 3/10 med Elin Eriksson och Erik Sanderoth som reder ut begreppet Customer Experience och ger oss konkreta tips. Detta i samarbete med Almi Ett evenemang av Marknadsföreningen i Jönköping Vi återkommer om plats! Marknadsföreningen i Jönköping linus@redcapesit.se

Köp gästbiljett

Köp årsmedlemskap