Karin Zingmark -Så maxar du snacket i en uppkopplad värld!

Karin Zingmark besöker Mij
2018-02-2007:00

Elite stora hotellet

Årsmöte med MiJ och Karin Zingmark som delar med sig av konkreta tips och råd för hur man bygger en kommunikativ organisation  – en förutsättning för framgång i dagens medielandskap.

Så maxar du snacket i en uppkopplad värld

Tiden då ledningen kunde delegera kommunikation till en kommunikationsavdelning som paketerade och förde ut företagets budskap är sedan länge förbi. I dagens medielandskap måste företag bli kommunikativa fullt ut genom att lyssna, analysera världen utanför, ta till sig av kundinsikter och driva förändring i en ständigt pågående dialog med både medarbetare, kunder och omvärld.

Karin Zingmark har över 20 års erfarenhet av att driva förändring på temat kommunikation och ledarskap från en rad ledande befattningar inom media- och IT-branschen, senast som marknadschef på Microsoft. Idag är hon en efterfrågad föreläsare och strategisk rådgivare på temat. Hon är aktuell med sin bok “Maxa Snacket”, som nominerats till Årets Marknadsföringsbok 2017 samt utnämnts av bl.a. DN som en av de mest läsvärda managementböckerna just nu.

Välkommen till en spännande frukostföreläsning

Här nedan kan du se dagordningen och valberedningens förslag för 2018

Dagordning årsmöte MiJ 180220 och  Valberedningens_förslag_2018

Karin Zingmark- Maxa snacket

Datum och tid: 20/2- 2018

Tid: 07:00-09:00 (Karin Zingmark börjar sin föreläsning klockan 08:00)
Plats: Elite Stora Hotellet

Kostnad: Kostnadsfritt för medlemmar i Marknadsföreningen, 250 SEK för icke-medlemmar.

Observera att anmälan är bindande och att en kostnad på 120 SEK faktureras dig som uteblir, oavsett medlemskap eller ej.

Foto:hvitfeldt produktion