Frukostmöte med MiJ och Mikael Arndt

Mikael Arndt
2017-09-1207:30

RC Hotel

Välkommen att starta din dag med oss på MiJ tillsammans Mikael Arndt.

Mikael Arndt som har ett trackreckord som få, när det gäller försäljning kommer nu till oss i Jönköping. Han kommer att prata om vad de bästa säljarna gör varje dag för att vara just bäst. Hur blir man och hur skapar man de här fantastiska säljarna, är vad vi skall få reda på under vårt frukostmöte. Mikael driver idag Arndts Sales Academy och han har föreläst i cirka 20 länder och var senast i Sydafrika inför mer än tusen entreprenörer. Som mest hade han cirka 300 egna säljare som dominerade Sverige i nästan 16 år. Nu har Du äntligen möjligheten att få ta del av hans kunskaper så boka in dig omgående och ta med dig dina kollegor.

Frukostmöte med MiJ och Mikael Arndt

“Det här gör de bästa inom försäljning för att vara bäst varje dag!”

Hur kommer det sig att personer med samma bakgrund med ungefär samma färdigheter och talang kan lyckas så otroligt olika?
De bästa har sålt 7-8 gånger mer än de mindre duktiga i Mikaels säljkårer genom de 30 åren som han drivit säljkårer. Då har de mindre bra ändå varit bättre än de allra flesta konkurrenter.
Mikael kommer att ge oss alla konkreta tips som vi kan använda direkt när vi kommer tillbaka till kontoret.
Mikael driver idag Arndts Sales Academy där unga studenter studerar försäljning och personlig utveckling 10-12 timmar varje dag i cirka sex månader. Han har just nu 8 ljudböcker bland de 12 främsta på Storytel och är före storheter som tex Fredrik Eklund ligger efter honom på listorna.
Han har föreläst i cirka 20 länder och var senast i Sydafrika inför mer än tusen entreprenörer. Som mest hade han cirka 300 egna säljare som dominerade Sverige i nästan 16 år.

Information om eventet

Frukostmöte med MiJ och Mikael Arndt 12 sep 2017
Frukostmöte med MiJ och Mikael Arndt Kl. 07:30-09.00
Frukostmöte med MiJ och Mikael Arndt Kostnadsfritt för sponsorer och medlemmar, 250 SEK för icke-medlemmar.

Plats: RC Hotel Jönköping

Observera att anmälan är bindande och att en kostnad på 120 SEK faktureras dig som uteblir, oavsett medlemskap eller ej.