Digital föreläsning: High Performace Lifestyle – Sandra Furulund

Digital föreläsning: High Performace Lifestyle - Sandra Furulund
2020-12-1507:30

Sänds digitalt ifrån Frimans (Länk skickas ut 1 dag innan)

Digital föreläsning: High Performance Lifestyle med Sandra Furulund

Det här är en digital föreläsning som introducerar dig som är driven och högpresterande till High Performance-livsstilen. High Performance är en livsstil som bygger på personlig hållbarhet, självinsikt, en vilja att utvecklas och ta ansvar för sitt liv, sina resultat och sin hälsa – såväl mentalt, fysiskt, emotionellt som själsligt. Vi använder vanor, perspektiv och nycklar som tar dig ut ur och förbi mallar, mönster och kultur-filter som du kanske har anpassat dig till, så du kan ha en hög livskvalitet med energi och höga resultat – utan stress och press.

Gör dig redo för en timma med konkreta nycklar för energi, klartänkthet, fokus och meningsfullhet – för det är vad du behöver när vi lyfter in i 2021 och tar oss framåt och uppåt!

Sandra Furulund jobbar som High Performance Coach och Stressrådgivare. Hon möter dagligen ambitiösa och högpresterande människor och introducerar dem till High Performance Lifestyle. Hennes mål är att du kan vara dig själv, känna frihet, lugn och energi, få nya insikter, klarhet och slippa frustration och onödig stress.

Läs mer på www.sandrafurulund.com

Mingla med branschkollegor

Vi tjuvstartar morgonen redan 7:30 med ett digitalt mingel på Zoom. Ladda upp med frukost hemma i soffan och gör dig redo för att ta igen på förlorad mingel-tid med branschkollegorna.

Kostar det något?

Den digitala föreläsningen är kostnadsfri för våra medlemmar som har giltigt medlemskap eller om du har en giltig sponsorkod. Är du ännu inte medlem kan du bli det här, då får du tillgång till alla våra event. Just nu gäller ett erbjudande: teckna medlemskap nu så gäller det till den sista december 2021.

Du är också varmt välkommen att delta som gäst. Då betalar du endast 495:- som debiteras i efterhand (ange fakturaadress i din anmälan).

Mejla in din anmälan här