Bli riktigt duktig på LinkedIn – Linda Björk

Bli riktigt duktig på LinkedIn - Linda Björk
2020-11-2407:30

Jönköping

Du vet att företaget behöver stärka närvaron och få bättre resultat i sociala medier men vet inte var du ska börja?

När du behärskar sociala medier tar du kontroll över närvaron, bygger varumärket och skapar bättre förutsättningar för affärer.

Vad säger din närvaro på LinkedIn om ditt och företagets varumärke?

Lindas fokus är att stärka företagets närvaro i LinkedIn och sociala medier. Med en strategi, tydliga mål, bättre kommunikation och rätt marknadsföring får målgruppen ökad kännedom om varumärket. Det leder till fler leads, ökad försäljning och ett tydligare varumärke.

Sociala medier är spännande, det går otroligt snabbt och det gäller att synas och höras, på rätt sätt. Linda hjälper företag att maximera närvaron i sociala medier för bästa effekt och ROI samt effektiviserar och planerar arbetet för marknadschefer, kommunikatörer eller för den som är ansvarig för företagets digitala marknadsföring.

Köp årsmedlemskap