Digital workshop: Bli riktigt duktig på LinkedIn – Linda Björck

Digital workshop: Bli riktigt duktig på LinkedIn - Linda Björck
2020-11-2408:00

Zoom (länk skickas ut 1 dag innan)

Du vet att företaget behöver stärka närvaron och få bättre resultat på LinkedIn men vet inte var du ska börja? Vad säger din närvaro på LinkedIn om ditt och företagets varumärke?
Linda Björck har över 25 års erfarenhet av att driva företag. Sedan 2015 ingår hon i en expertgrupp, utvald av LinkedIn och har direktkontakt med LinkedIn. Att hon är en nörd i LinkedIn och kunnig i ämnet märks tydligt. Årligen genomför hon ett 60-tal uppdrag som föreläsare och har utbildningar runt om i landet inom LinkedIn och strategisk marknadsföring.
Den är workshopen kommer gå digitalt via Zoom, se till att du har hämtat appen i god tid innan vi börjar!
Under dessa två timmar kommer du bl.a få lära dig:
  • 4 saker din profil måste innehålla
  • Ditt varumärke – hur ser det ut – egentligen?
  • Vilka format och innehåll kan du använda
  • Hur du går från passiv till aktiv
Lindas hjälper företag är att stärka deras närvaro i LinkedIn och sociala medier. Med en strategi, tydliga mål, bättre kommunikation och rätt marknadsföring får målgruppen ökad kännedom om varumärket. Det leder till fler leads, ökad försäljning, ett tydligare varumärke och ett effektivare arbetssätt.
Det handlar alltså om att veta vad du ska göra, hur du ska göra det och när du har lyckats.

Kostnar det något?

Workshopen är kostnadsfri för våra medlemmar som har giltigt medlemskap eller om du har en giltig sponsorkod. Är du ännu inte medlem kan du bli det här, då får du tillgång till alla våra event. Just nu gäller ett erbjudande: teckna medlemskap och få förlängt medlemskap hela 2021!

Du är också varmt välkommen att delta som gäst. Då betalar du endast 495:- som debiteras i efterhand (ange fakturaadress i din anmälan).

Mejla in din anmälan här