Välkomna till Kommunikationsdagen i Jönköping den 6/11 – MIJ

Välkomna till Kommunikationsdagen i Jönköping den 6/11 - MIJ
2019-11-0608:00

Jönköpings universitet/Adress kommer

Den 6 november är det dags för Kommunikationsdagen Jkpg 2019. Det är en dag skapad för yrkesverksamma inom kommunikation i och omkring Jönköping. Ta chansen att nätverka och lära dig av andra inom branschen!

På länken www.kommunikationsdagenjkpg.se/anmalan/  gör du även anmälan. Som medlem i Sveriges Kommunikatörer och Marknadsföreningen i Jkpg betalar ni endast 499:- istället för ordinarie pris 749:-.

Dagen erbjuder en hel del inspirerande föreläsningar om bland annat kris och medier, varumärkesbyggande, inkludering, uppföljning och mer! Vågar du missa den?
Besök www.kommunikationsdagenjkpg.se

Vill du utveckla dina kunskaper inom kommunikation? Vill du ta del av lärorika föreläsningar och workshops där du bekantar dig med digitala verktyg? Vill du lära dig mer om dagens och framtidens medielandskap? Då ska du anmäla dig till Kommunikationsdagen Jkpg – en branschdag med inspirerande föreläsningar och paneldiskussioner för olika aktörer inom kommunikationsbranschen. Dagens vassa talare kommer att föreläsa om mätning och uppföljning, identitet och varumärkesbyggande, tillgänglighet och inkludering, och kris och medier. Föreläsningarna följs upp med valfria paneldiskussioner där hållbarhet och krishantering kommer att diskuteras. Innan dagen är slut ska Emma Frans, årets Keynote speaker, tala om hur vi kan orientera oss i dagens mediebrus och skilja på sanna och falska nyheter.

Det kommer att bli en otrolig dag där du får lära dig ny kunskap och nya verktyg som kan tillämpas inom ditt företag eller organisation. Det är en chans att få nätverka och utbyta erfarenheter med nya och kanske även bekanta människor inom branschen. Dagen äger rum den 6 november vid Högskolan för lärande och kommunikation i Jönköping. Mer detaljerad information om talarna, föreläsningarnas innehåll och dagens upplägg finns hemsidan kommunikationsdagenjkpg.se.

Dagen arrangeras av Jönköping University tillsammans med olika branschaktörer.

//Välkomna, Styrelsen