Du får den senaste kunskapen och ett starkt nätverk. På ett inspirerande och konkret sätt.

Bli medlem - Vårt löfte till dig

Vårt löfte till dig

Varje månad kan du delta i inspirerande möten för nätverkande och kunskapsutbyte. Ofta i form av frukostevent eller lunchseminarier.

Föreningen är öppen både för dig med lång yrkeserfarenhet och för dig som studerar eller är nyutexaminerad. Genom ett medlemskap förenar du ditt intresse för marknadsföring, kommunikation och försäljning med både nytta, nöje och kontakter![/vc_column_text]

Detta får du som medlem

Frukostmöten och seminarier – Kostnadsfria, relevanta, intressanta och inspirerande föreläsningar, föredrag, studiebesök och skojiga aktiviteter där vi bjuder på mat och dryck. Ta en titt bland våra aktiviteter för aktuella programpunkter.

Utbildningar & kurser – Med jämna mellanrum anordnar vi utbildningar och kurser. Du som medlem ska kunna lära dig om de mest aktuella ämnen inom branschen av ledande aktörer på marknaden. Kunskap som ger dig massor av värdefull bra-att-veta-anda och en skicklig kompetens inom kommunikationsområdet.

Dessutom får du:

• En naturlig mötesplats med trevlig social samvaro för marknadsföringsintresserade
  • Nominera kandidaterna till priset Guldstickan – Årets Marknadsförare
  • Tillgång till ett fenomenalt kontaktnät samt möjligheter till erfarenhets- och kompetensutbyte
  • Chans att knyta nya affärskontakter
  • Vara med och påverka regionens utveckling inom marknadsföring och kommunikation

Vi erbjuder två olika medlemskap:

• Personligt

Medlemskapet gäller i  hela 12 månader och kostar 1990 kr (varav 1840 kr är avdragsgill serviceavgift)
  • Företag

Då får ert företag tre platser, som ej är personbundna, till samtliga event. Ni behöver dock alltid anmäla er så att vi vet att ni kommer.
Medlemskapet gäller i  hela 12 månader och kostar  5000 kr (där 390 kr utgör medlemsavgift och 4610 kr är serviceavgift – och den senare är avdragsgill, vilken fantastisk deal!)

Vill ni teckna företagsmedlemskap så maila till oss på mij.jonkoping@gmail.com.

I  mailet vill vi gärna ha namn och mailadresser till tre anställda. Detta för att vi ska kunna skicka ut nyhetsbrev till alla så ingen missar något!

När du har betalat årsavgiften, både till personligt- och företagsmedlemskap, får du/ni löpande information om MiJ:s evenemang via e-post och tillgång till det största marknads- och kommunikationsnätverket i Jönköpings län.

Dina personuppgifter

Läs mer om hur vi behandlar dina uppgifter enligt PUL.

Vill du komma på våra event som gäst?

Varmt välkommen att köpa en gästbiljett som du väljer i anmälningsformuläret. Biljetten kostar 295 kr. Du får sedan en faktura skickad till din mejladress.

Så här blir du medlem

1. Tryck här för att köpa ditt medlemskap.
  2. Tryck på köp medlemskap
  3. Fylla i dina uppgifter och komma till kassan.
  4. Efter din bekräftelse kommer du få ett mejl med inloggningsuppgifter till marknadsforeningen.org. Du väljer själv ditt lösenord.

Vår medlemsavgift är 1990 kr, varav 1600 kr är serviceavgift och är avdragsgillt, samt 390 kr är medlemsavgift.

Anmäl dig till våra event och utbildningar

Vi har 3 st olika användare hos oss.

-Årsmedlemmar som väljer event och eller utbildning. Vi erbjuder personligt medlemskap och företagsmedlemskap.
-Gäster som väljer event och eller utbildning
-Sponsorer

Som Medlem kryssar du alltid i  “Medlem”
Som Gäst klickar du alltid i “Icke medlem”

OBS!! Har du allergier etc.? Glöm inte att uppdatera din profil.

Mer information kommer löpande